tirsdag 3. august 2010

Gaver til skolestart

Ønsker bare å legge ut muligheten her til å være med å gi en gave til den nye skolen vår. Vi ber elevene om å betale en symbolsk sum på 10 dollar i måneden, noe som er med å gi dem en følelse av verdighet og eierskap, og dekker noen av utgiftene våre. Men det dekker bare en brøkdel av det vi egentlig trenger for skolebøker, oppussing av klasserom, transport, mat, lønninger, drift osv. Så jeg hadde hatt veldig lyst til å kunne gi en pengegave til prosjektet ved skolestart. Derfor skriver jeg dere og ønsker å gi dere en mulighet til å være med på å investere i disse ungdommene som skal være med å forandre landet sitt til det bedre. Det hadde vært gøy å kunne gi skolen et skikkelig løft, så vi ikke trenger å begynne prosjektet med å streve økonomisk. Jeg har opprettet et eget kontonummer for prosjektet, som er 9713 2291 407 (i mitt navn). Dersom noen kan tenke seg å gi måntentlige beløp, så vil det også være velkommen. Også, hvis noen har mattebøker liggende som vi kan bruke til ekstra matteoppgaver (bøkene deres har veldig lite oppgaver for mengdetrening) helst uten alt for mange tekstoppgaver på norsk selvsagt, så kan dere gi det til meg når jeg er i Bergen fra 10. til 25. august. Vi trenger også passere, gradskiver og kalkulatorer.

Håper å få treffe mange av dere når jeg er hjemme i Bergen fra 10. til 25. august.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar