mandag 26. september 2011

Kjærligheten overvinner

Nå har jeg flyttet til UIO Grimerud for 3 måneder, der jeg tar "School of pioneering and leadership". Virker så lang utrolig spennende. Vi er 22 studenter fra 10 ulike land, og skolen går ut på trening i hvordan starte nytt arbeid, hovesaklig innen organisasjonen Ungom i Oppdrag og hvordan bygge team og være en god leder. Mange greie folk, og undervisingen virket utrolig interessant så langt. Planen er at de skal trene oss opp for å kunne sende oss ut et sted vi ønsker å være med i pionerarbeid etter skolen, så blir spennende å se hva som skjer. Jeg er fortsattt usikker på hvor veien går for meg, og har allerede grublet og stresset litt på grunn av det. Men her om dagen minnet Gud meg på at det aller viktigste er å fokusere på Guds kjærlighet, å gi å ta imot den. Dersom du har kjærlighet, er det umulig å virkelig feile i Guds øyne. Prøvde å uttrykke dette i et bilde jeg malte i dag.

2 kommentarer:

  1. Amen til det, søster.. Og eg syns "prøvde" var et noe forsiktig ord i møte med et nydelig og uttrykksfult bilde.. Men du vet jo at eg ikkje e noen kritisk røst inn i en malers verden:-) Eg ber for deg min modige venn.

    SvarSlett
  2. Så flott bilde Siril...! Du er helt super altså :)

    SvarSlett