fredag 18. november 2011

Nyhetsbrev /newsletter

Jeg har akkurat skrevet et nyhetsbrev der jeg forklarer litt om hva jeg driver med. Limer det ikke inn her, men dersom du er interessert i å motta det, kan du sende meg en e-mail på siril.vaktskjold@gmail.com. Jeg har også akkurat skrevet en artikkel om temaet: Hvordan drive bærekraftig arbeid blant fattige (på engelsk), som jeg også kan sende dersom det er interessant.

Ellers står det bra til med meg. Vinteren er kommet til Hamar, gradestokken viser minus, og i dag er bakken dekket av et is-lag. Vi har mye å gjøre på skolen i forhold til innleveringer og sånn, og fortsatt variert og veldig bra undervisning. Neste uke skal vi blant annet lære prinsipper for å tilegne seg nye språk. Så mye spennende som skjer. Har også begynt å planlegge juleferien, og har blant annet invitert to venninner herfra med meg hjem, en fra Kosovo og en fra USA. Så det blir nok veldig bra. Men har fortsatt noen uker igjen her, som jeg håper å få så mye som mulig ut av.




English:
I just wrote a newsletter where I explain a little more about what I'm doing. I won't glue it in here, but if you're interested in receiving it, you can send me an e.mail at siril.vaktskjold@gmail.com, and I'll e-mail it to you. I've also written an article about "How to create a sustainable ministry while working among the poor", that I can e-mail those that are interested.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar